Monday, April 25, 2011

>> Surat Tawaran

Assalamualaikum..

Setelah berhari2 menunggu ketibaan surat dari SPA, akhirnya sampai jugak beliau ke tgn aku. Thank u abang posmen yg gigih bekerja !


Tuan/Puan, [hellooo, aku CIK hoccayyy!! ;P ]

TAWARAN PELANTIKAN TETAP KE JAWATAN PEGAWAI PERUBATAN GRED UD41


Okey, thank u so much atas tawaran itu. Saya berbesar hati menerimanya. Terus tgk gaji, cinonet btol RM2458.39. Haha, duniawi sungguh. Patut naik lagi basic ni. Naik lagi ! Setiap tahun kena naik at least 25% ! Ya, sungguh berpatutan idea itu !

Antara lain, surat ni suruh aku buat:
1. Hantar balik kpd mereka Surat Setuju Terima Pelantikan
2. Medical check up
3. Surat Akujanji
4. Surat Akuan Sumpah
5. dll


Haii... bilanya kursus induksi ni. Semua orang dah tertanya2. SPA ni suka la buat seprais. Manja giteww :O 
Tarikh lapor diri akan diberitahu masa induksi. Kiranya balik dari induksi tu terus start bekerja. Kerja, kerja cari duit untuk makan minum anak bini.


Cuti lama2 ni tak sentuh buku pun. Patutnya kena selalu berus otak ni supaya tak berkarat. Kata nak jadi HO yg baik. Cheh, semangat gila pulak skrg ek.


Okay, that's all
Tata
gudnait.

MySpace



2 bakal jutawan:

Anonymous said...

tahniah Dr. Hidayah! 1st gaji belanja aku!!! agagagaga

Hidayah Juta said...

hehe.. 1st gaji bagi ke umi aku blako. 2nd gaji boleh??? hehe

Post a Comment