Tuesday, April 19, 2011

>> Im the first ..

Assalamualaikum....

Fuuhhhh.. selamat jugak aku mencipta blog baru.. wee.. dgn ini secara rasminya blog ini akan menggantikan hidayahjuta.blogspot.com. Yes2..

Hari tu lepas pro-exam aku terpikir nak kenalkan blog tu kepada umum. Selama ni blog tersebut beroperasi secara underground. Just tempek link kat profile FB so sapa yg perasan akan link ini akan klik pada link tersebut dan ahhah, oh rupanya inilah blog Hidayah Juta. Sape yg x perasan nescaya tidak tahu kewujudan blog ini dan sesungguhnya mereka hidup dlm kerugian ahha! Bukan ape, malas nak kecoh2 sbb bukan ade citer ape sangat pun, it was just like a diary for a nerdy final year medical student. Kate medstudent haruslah nerd juga skema. kihkih (mari teruskan mentaliti rakyat Malaysia)

Aku suka baca blog orang.. blog sapa? mane2 y aku terjumpa link, aku klik n baca jer la.. biasanya jadi silent reader je.. tanak tinggal jejak pon wahaha.. motif?? ntah..

Blog dulu pun simple aje.. Letak menda basic je, xde button follower, xde chatbox, xde tu xde ni.. Nuffnang? apatah lagi... hikhik..

Setelah berfikit 2,3 jenak, aku pun rasa nak buat blog barulah tuk ceritakan perubahan fasa seorang pelajar yg menjadi fresh graduate dan seterusnya penjawat awam yg berdedikasi. Ape dia akan jadi lepas ni? Ke hospital mana beliau akan dicampakkan??? Jadi melalui blog ini,masyarakat di dunia akan tahu kisah seorang doktor muda ini.. hehe.. Dan blog ini akan menjadi lebih berwarna warni, tidak terlalu menjurus ke arah bidang perubatan.................utk sementara waktu jelah.. hehe nanti start Housemanship, haruslah aku hapdet pasal keje2 kuli di hospital kan. hehe. Yg tu, nanti dulu, lambat lagi bulan 6 nuuun..

Sebagai permulaan, aku kan ceghita pasal cuti aku ni la.. Secara rasminya cuti bermula 31 march 2011 (besday umi aku wei, cepat wish belated besdayy!!) sehingga tarikh yg akan diberitahu kelak.

Jadi, happy reading.
MySpace

0 bakal jutawan:

Post a Comment