Wednesday, January 11, 2012

:: New year ::

Asslamualaikum..

Sepatutnya ada post yg lebih awal sebagai tanda penghargaan menyambut tahun baru. Nak hargai ape? Menghargai hidup la, kerana masih berpeluang utk sama2 melangkah ke tahun baru. Tapi xpe, seperti falsafah aku, Better late than never ;)


Ok, tahun ni jgn tanya umur berapa, dan jgn tanya nk kawen bila. Plg awal pun mgkin hujung tahun ni. Noktah. Ataupun kalau nak tahu juga, tanyak hencik zik ye, hehe.



 Tahun ni, aku harap dpt buat perubahan besar dlm hidup aku. Especially dari segi kehidupan social. I mean, aku nak ubah cycle kerja-balik tido-bangun- kerja- balik tidoo-tido-tido... I want a better lifestyle..



Dah lama teringin nak berbisnes. Dulu slalu bgtahu kawan2 yg aku teringin sgt nak berbisnes, tapi tak tahu nak jual apa. Tak tahu nak mula mcm mana. Dan hasrat itu terbiar ditelan ombak rindu.. ceh..



Tapi hujung tahun lepas terbuka hati nak jenguk2 pluang bisnes. Dan sbg seorng doktor, ramai org nk jumpa ajak join bisnes jual barang kesihatan mereka. Ajak jadi jurucakap produk dan mcm2 lg. Datang jumpa kat rumah , pun ada. Dalam duk sibuk2 pikir nak mula dgn apa, aku terbuka hati nak try pakai PB korset. Dah lama aku usha menda ni. Tapi dlm dilema sbb harga boleh tahan kan. Tujuan aku pakai ni bukan utk kurus. Tak. AKu dah skinny kan.. Sila ubah persepsi anda, korset bkn sekadar utk kurus woccay. Kalau korang prasanla, blakang aku ni kan bongkok sket (kyphosis) dan ini menyebabkan aku mudah lenguh bahu dan sakit blakang. Nak2 masa conduct delivery. Lenguhnya nak guard perineum korang taknak bagi koyak rabak! hehe. 




Dipendekkan cerita, aku try pakai. Masa try pakai tu, still berbelah bahagi, yelah mcm mahal gitew an. Tapi bila dah start pakai tu, mmg rasa taknak bukak, selesa sangat !! Lenguh belakang dah berkurang, bila kerja malam time onkol pun tak letih sgt, boleh kerja nonstop!! Dan aku ada option, sama ada nak bayar cash atau ansuran bulanan 100 sebulan atau guna free dan kongsikan keajaiban bersama orang lain. Aku pilih 3rd option dan join jadi ahli. Sebab apa, sebab nak kongsi keajaiban dgn orang lain, dan mahu mengubah kehidupan social aku lerr.. Inilah langkah pertamaku..



Jadi aku perkenalkan, cara mudah utk kelihatan lebih sihat dan cantik :

Beautiful @ Premium beautiful
Pencetus Revolusi Pakaian Dalam Pembentukan Kontur Badan Berteknologi Tinggi FIR, untuk KESIHATAN, KECANTIKAN dan KEYAKINAN




Ciri² utama Premium Beautiful:

SUPERBRANDS

LIFETIME WARRANTY 

Japan,US,Germany & Taiwan Technology

Far Infrared Rays (FIR)

Pengiktirafan Pakar Tulang Belakang Antarabangsa

Fabrik yang Sangat selesa (Akwatek & Akwadyne)

Design to be 70% untuk Kesihatan, 30% untuk Kecantikan



Ok, stakat ni dulu utk pengenalan. Lain2 kebaikan, aku akn ceritakan di next entry. Ok tata babai, terima kasih kerana sabar menunggu next entry. :)


Jika ada yang berminat, boleh hubungi saya
013-3082766


0 bakal jutawan:

Post a Comment